Youtubering

Žijeme v době internetu. To přináší také vznik nových celebrit. In se totiž stávají nejen slavné osobnosti z oblasti showbusinessu, ale také lidé, kteří se umí pohybovat v oblasti mediálních kanálů. Těmto internetovým celebritám se říká vlogeři nebo youtubeři.

ikony youtube

Lidí, kteří se snaží prosadit jako youtubeři rozhodně není málo. Někdy je zarážející, jak nízkou míru sebereflexe někteří lidé vlastně mají. Ovšem jedno pořekadlo říká, že na každé zboží má svého kupce a platí to i této oblasti.
přehrávání youtube

Jaká témata jsou aktuální? Samozřejmě vše, co nás zajímá. Mezi nejoblíbenější vlogy patří ty, které se týkají těchto témat.


·         Gastronomie


·         Móda


·         Cestování


·         Humor a satira


·         Komentování současného dění


·         Odborné tutorialy


·         Sport


·         Různé tvoření

 youtube v laptopu

Status celebrit

Někteří youtubeři jsou sice nepochybně neuvěřitelně trapní, ale ti úspěšní získávají skutečně status pravých celebrit a stávají se skvělým marketingovým nástrojem. Není rozhodně žádnou výjimkou, že úspěšní youtubeři si prostřednictvím sponzorovaných videí a reklam vydělají opravdu slušné peníze. Vydělávat tvorbou vlogů je cíl v podstatě všech začínajících youtuberů. Vždyť ti nejúspěšnější si dokáží vydělat i miliony a to stojí jistě za to.  Stát se youtuberem může být opravdu velmi výdělečné povolání.

Youtubery se samozřejmě stávají především mladí lidé, kteří dokáží pružně reagovat a orientují se v oblasti moderních technologií, ale rozhodně to není nutně pravidlem. Úspěšným vlogerem se může stát kdokoli, kdo nabídne zajímavý obsah, je to tedy teoreticky prosté.

Jedná se o specifickou subkulturní oblast, která se může zároveň stát velmi úspěšnou komercí.

Samozřejmě i vlogeři mají své kulturní akce. Velmi oblíbený je například festival Youtubering, který se odehrává v Praze i Brně. Existuje ovšem celá řada dalších akcí, kde se youtubeři mohou stýkat se svými fanoušky a případně navázat velmi zajímavé kontakty.

 

Youtubering
Ohodnoťte příspěvek