Diety, které nedodržujeme

Nedalo by se spočítat lidí, kteří už minimálně jednou zkusili nějakou dietu. Tak jako by se nedalo spočítat i diet, které vystřídaly a rovněž i nezdarů, díky kterým neuspěli. Všem nám bezesporu záleží na tom, jak vypadáme, ovšem už ne tolik na tom, co jíme.
A to je možná kámen úrazu, který má na svědomí to, proč nakonec u žádné diety ani nevydržíme.
zmrzlina s ořechy

▪        HLADOVĚNÍ

„Hladovka“ je tou nejstarší dietou vůbec. Někdy lidi opravdu nutila hubnout, protože neměli na výběr, dnes ji mnozí z vás podstupují dobrovolně s nadějí, že rychle zhubnou přebytečný tuk a budou vypadat ukázkově. Je však i jedna z těch nejdrastičtějších a ze zdravotního hlediska nejméně vhodných. Jídlo k přežití přirozeně potřebujeme a není možné, abychom se ho vzdali na úkor toho, že budeme vypadat lépe.
Díky nesmyslu omezovat se v jídle natolik, že nic nesníte, si přivodíte řadu zdravotních komplikací, které jsou v některých případech natolik závažné, že je nutná hospitalizace v nemocnici.
Naštěstí mnoho lidí nemá dostatek zábran a odvahy, vydržet nic nejíst několik dní a v drtivé většině případů od této diety upustí dřív, než vůbec začne.
bruneta s jablkem

▪        ZELENINA A OVOCE

V každém zdravém jídelníčku je zdůrazněné, jak je potřeba zařadit do stravování velké množství ovoce a zeleniny. Tím pádem do těla dostanete dostatek živin a jídla, které vás zasytí – i když dočasně. Žít pouze z příloh založených na vodě a fruktóze však nelze. Nezbytnou součástí každé diety by měl být vyvážený podíl tuků a rovněž i sacharidů.
A právě proto vždy, když se do tohoto typu „zdravého stravování“ pustíte, nikdy u něho nevydržíte. Sami totiž cítíte, že vám něco chybí.

▪        PŘÍSNÝ ZÁKAZ SLADKOSTÍ

Mnoho lidí si myslí, že pokud vyřadí z jejich stravovacího režimu veškeré sladkosti, má za pár týdnu vyhráno. Mít chuť na sladké je však natolik hříšná a lákavá, že jí lze stěží odolat a bránit se pokušení, dát si něco tak dobrého. Nikdo se nechce v životě omezovat a dieta zaměřená na vyloučení veškerých sladkostí je příkladem toho, že si nelze odepírat nic, pokud o tom sami nejsme přesvědčeni.
To však neznamená, že se nemůžete alespoň pokusit o to, omezit příjem cukru ve vaší stravě. Naopak, vaše zdraví to ocení a to, že si jednou za čas dopřejete čokoládu, vám kila navíc nepřidá.

Diety, které nedodržujeme
3 (60%)2